1/18/2013

Interview s bloggerkou: A Cup of Style

Sára & Czech Chicks, to sú tri bloggerky s ktorými ste mohli vidieť interview tu na blogu. Dnes k nim pribudnú ďalšie dve - konkrétne duo A Cup of Style, pravdepodobne najpopulárnejšie české módne bloggerky. A zaslúžene! Ich outfity sú inšpiratívne, obsahujú cenovo prístupné kúsky aj pre čitateľky a hlavne sú to milé mladé baby!









Tu je ich blog a facebook stránka.

 (V interview sú dievčatá označené ako N a L. Nicole je na hlavnej prvej fotke napravo, Lucka naľavo)

ŠM: 1. Ako by ste tromi prídavnými menami charakterizovala váš štýl?
N: ležérní, hravý, jednoduchý
L: nositelný, jednoduchý, pohodlný

ŠM: 2. Aké sú vaše obľúbené farby oblečenia? Máte radšej klasické jednoduché alebo aj farebné? 
N: Je těžké si vybrat nějakou oblíbenou, ale líbí se mi například šedá či tmavě modrá. Mám ráda spíš klasické věci, ale zaléží to hodně na momentální náladě :)
L: Já nejradši nosím jednoduché barvy jako černá, bílá, šedá a kombinuji je s jednou výraznější barvou.

ŠM: 3. Aké sú vaše obľúbené značky, kde najradšej nakupujete? Či už normálne, alebo cez internet.
N a L: Taková klasika, jako Zara, Topshop, H&M. Poslední dobou se ale Nikče daří získávat ty nejlepší kousky ze sekáče, konkrétně Textil Housu.






ŠM: 4. Kto je vaša ikona, čo sa týka módy, kým sa inšpirujete? Ak teda nejakú máte.
N: Největší inspirací jsou pro mě streetstylové fotky, například fotky stylu různých modelek. Konkrétní ikonu asi nemám.
L: Já se zase hodně inspiruji od zahraničních fashion bloggerek.

ŠM: 5. Ako vás napadlo založiť blog? Čo vás motivuje, aby ste ho neprestali robiť?
N a L: Naše první blogy už jsme si založily asi před devíti lety a od té doby se hodně změnilo. Bavilo nás, že můžeme mít vlastní prostor na internetu . Momentálně jsou asi největší motivací naši čtenáři, ale i to, že děláme něco, co nás baví J.

ŠM: 6. Čo pre vás znamená móda? 
N: Pro mě móda znamená možnost sebevyjádření a hlavně zábavu.
L: Jo, je to taková hra. Každý si může vymyslet vlastní pravidla!






ŠM: 7. Ako často chodíte nakupovať? 
N a L: Moc často ne, třeba jednou měsíčně. A teď mnohem častěji nakupujeme i přes internet.

ŠM: 8. Aký kúsok v skrini považujete za najcennejší? 
N: Moje levisky. Už tolikrát mě zachránily a jsou prostě boží.
L: Pro mě jsou to taky buď jednoduché džíny, nebo naopak doplňky, protože můžou skvěle doplnit každý outfit.

ŠM: 9. Tvorba ktorého návrhára sa vám páči najviac? 
N: Možná to bude znít zvláštně, ale návrháře moc nesleduji. Líbí se mi ale třeba Roberto Cavalli, Marc Jacobs, Valentino.
L: Za mě Alexander Wang, Donna Karan, Marc Jacobs, Victoria Beckham, Rachel Zoe…




ŠM: 10. Aký doplnok najviac používate?
N: Nejvíc používám asi kabelky a šály, šátky.
L: Poslední dobou jsem se zamilovala do náramků a náhrdelníků.

ŠM: 11. Teraz by som nasmerovala svoje otázky mimo blogu. Povedala by si niečo o sebe? Vek, bydlisko...
N: Je mi 17 let a bydlím v Praze. Chodím do třeťáku na gympl a začínám už se bát maturity. Ve volném čase chodím tančit a ráda vysedávám po kavárnách se svým přítelem nebo kamarády.
L: Mně je 20 a studuji na VŠE obor Mezinárodní obchod. Mám ráda cestování, ráda chodím ven s kamarády, ráda bloguji, cvičím.. a nemám moc ráda takovéhle představování, protože nikdy nevím, co o sobě napsat :D.

ŠM: 12. Na akú školu chodíte alebo kde pracujete?
N: Chodím na Gymnázium na Zatlance v Praze.
L: VŠE obor Mezinárodní obchod.








ŠM: 13. Čo by ste v živote ešte chceli dosiahnuť?
N: Hlavně si najít uplatnění, něco co mě bude bavit a naplňovat. Mít šťastnou rodinu nebo vztah a být ten nejspokojenější člověk na světě.
L: Já doufám, že se mi jednou podaří procestovat celý svět, nebo alespoň jeho velkou část.




ŠM: 14. Ktoré štáty ste navštívili a kde by ste sa ešte chceli pozrieť? 

N a L: Páni, tak například Velkou Británii, Francii, Španělsko, Itálii, Rakousko, Chorvatsko, Turecko, Tunis, Egypt. A kam se cheme podívat? Úplně všude!! :)

ŠM: 15. Dekoratívnu kozmetiku akej značky používate? (Rúž,makeup, špirálu...)
N: Tak to je pokaždé jiné, ještě jsem nenašla svou značku, která by mi 100% vyhovovala, takže pokaždé zkouším nějakou další. Mám ráda třeba Clarins, Bobbi brown, ale i ty „drogérkové“ mě baví, hlavně svou cenou.
L: Já ráda kombinuji dražší kosmetiku s tou levnější. Rtěnky mi klidně stačí drogerkové – Essence, Catrice atd., nemám na sobě moc ráda výrazné rty, takže je spíš používám místo balzámu. Tvářenku jsem si teď oblíbila od Benefitu a make-up jsem vyměnila za BB krém z Marrionaud. Řasenky ráda střídám, ale momentálně mám nejradši Diamante od Gabriella Salvete.






ŠM: 16. Máte nejaký obľúbený parfém, ktorému ste verné dlho alebo ich často meníte? Ak áno, aký je to parfém?
N: Ano! Miluji svou Daisy od Marca Jacobse.
L: Já mám dva oblíbené. Signature od Victorie Backham a La Vie Est Belle od Lancôme

ŠM: 17. Obdivujete nejakú osobu? Nemyslím čo sa týka módy, ale všeobecne. Ak áno, tak koho?
N: Existuje pár lidí, ke kterým vzhlížím nebo je obdivuji. Pro příklad mí rodiče. Nikdo známý mě ale nenapadá.
L: Já obdivuji každého, kdo má svůj názor a jde si za ním. Každého, kdo v životě něco dokázal a je šťastný J.

ŠM: 18. Posledná otázka, chceli by si niečo odkázať fanúšikom *Šialenej módy*?
N a L: Zůstaňte šílení, stejně jako móda!






ĎAKUJEM ZA ROZHOVOR, KOČKY! 

Je nejaká česká alebo slovenská bloggerka, ktorá si podľa teba zaslúži byť viac známa? Posielajte svoje tipy na sialenamoda@zoznam.sk alebo do správy na facebook stránke.

Source of pics: a cupofstyle.com


2 komentáre:

  1. sú krásne, a úplne ich štýl je ohromujúci ;) vydarený rozhovor

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cup of style milujeem! Ďalší by mohol byť s - styleofbecca.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, pozitívny i negatívny! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...