5/07/2013

Met Gala 2013

Včera večer sa konala udalosť zvaná Met Gala už 65. krát. Met Gala je každoročným bálom, ktorý sa každoročne koná na počesť Metropolitného Múzea v New Yorku. Zakaždým sa na červenom koberci objavia aj veľké hviezdy, na ktorých outfity sa teší každé oko bez ohľadu na to, či má záujem o módu alebo nie. Ako to vyzeralo tento rok?




































































































Vybrala som zhruba polovicu fotiek, ktoré som našla na stránke hollywoodlife.com, odkiaľ som aj obrázky čerpala (taktiež z rap-up.com). Nezáleží na tom, či je človek módny kritik, alebo len "sedlák" z dediny, každý vidí čo bolo dobré a čo zlé. Je pravdou, že na tohtoročných Met Gala bolo viac módnych katastrof ako topiek. Ktoré sú vaši favoriti a outfity ktorých sú pre vás módnou katastrofou? Dajte mi vedieť!

13 komentárov:

  1. mne sa najviac páčila Jessica Alba.A rozmýšlam,čím si Kristen Szewart zaslúžila,že ju označili ako najlepšie sa obliekajúcu ženu O.o

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa najviac páčila Beyoncé, Emma Watson a Cara Delevingne :) Cara podľa mňa veľmi dobre splnila tému - punk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beyoncé bola pekná, aj Taylor Swift aj Emma Watson :) Nevyšlo to Elle Fanning a Madonne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Beyoncé, Cara Delevingne, Emma Watson, Rita Ora -TOP!
    Madonna, Kim Kardashian - celé zle!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. u mě boduje Madonna za to, že jako jediná opravdu splnila téma a to byl punk
    většina měla večerní roby, které byly sice velmi pěkné, ale tématu se ani nedotkly

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Neskutečně se mi líbí Sarah Jessica Parker, ale úlet je Miley Cyrus. :X

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Emma Watson ... best !!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Emma Watson, Cara Delevigne, Beyonce, Jeniffer Lawrence - kdyby neměla to přes ty oči, a Miranda :) Jinak máš pravdu je to víc z jak poloviny hrozné...

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pre mňa najkrajšia jednoznačne Blake Lively :) potom Bey, Ema Roberts a Ema Watson. Ako som si tak všimla tak tie vysoké "čižmy" budú asi veľký hit ;) podľa mňa je to nič moc :) Madona je smiešna :D Ale Nicky celkom prekvapila na ňu moc dobré inak taký priemer. Kim bezkrku? Mala si dať radšej vrece :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Páčil sa mi motív, podľa ktorého sa mali obliecť - punk.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. pozerala som aj dnes v telke nejaké zábery a že extravagancia sa vyžadovala a boli na punkový štýl, ale asi to nie je nič pre mňa, vždy sa rad kochám krásnymi šatami no tu sa mi nepáčia žiadne nejak moc, ale nie nie sú ani zlé

    OdpovedaťOdstrániť
  12. akože tá Madonna tomu som nepochopila :D -_- mohla sa obliecť primerane svojmu veku nech už téma toho plesu bola akákoľvek :D !

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Najkrajšie šaty mala Nina Dobrev ♥ Chcem :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, pozitívny i negatívny! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...